reklama

Paríž čiernobielo

Paríž. Ikonické mesto Francúzska a Európy. Paríž určite nájdeme v top rebríčkoch „You must see“ – teda „Musíte určite vidieť“. A tu je môj čiernobieli pohľad na toto mesto.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Paríž som mal možnosť spoznávať skoro týždeň. Bohužiaľ len po večeroch, nakoľko počas dňa som mal pracovné povinnosti. Našťastie som si pozrel všetko najznámejšie. Jeden deň som sa teda rozhodol, že budem fotografovať len čiernobielo. A tak som zaznamenal ulice a svetoznáme monumenty čiernobielo.

Bazilika Sacré-Cœur
Bazilika Sacré-Cœur (zdroj: Martin Sipták)
Kaplnka v jednom z mnohých kostolov.
Kaplnka v jednom z mnohých kostolov. (zdroj: Martin Sipták)
Jeden z mnohých obchodov.
Jeden z mnohých obchodov. (zdroj: Martin Sipták)
V centre.
V centre. (zdroj: Martin Sipták)
Ikona
Ikona (zdroj: Martin Sipták)
Pouličné kníhkupectvo.
Pouličné kníhkupectvo. (zdroj: Martin Sipták)
Kolotoč
Kolotoč (zdroj: Martin Sipták)
Obrad v katedrále Notre-Dame.
Obrad v katedrále Notre-Dame. (zdroj: Martin Sipták)
Čakanie na kávičku.
Čakanie na kávičku.  (zdroj: Martin Sipták)
Champs-Élysées.
Champs-Élysées. (zdroj: Martin Sipták)
A zase obchodík a autíčko.
A zase obchodík a autíčko. (zdroj: Martin Sipták)
Sviečky, interiér jedného z mnohých kostolíkov.
Sviečky, interiér jedného z mnohých kostolíkov. (zdroj: Martin Sipták)
Louvre
Louvre (zdroj: Martin Sipták)

Použitá fototechnika: Fujifilm X-E1 + Fujinon XF 35mm f/1,4 R + Fujinon XF 10-24mm f/4 R OIS

Martin Sipták

Martin Sipták

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  40x

Som nadšeným fotografom a cestovateľom. Kedysi som sa nazýval turistom, teraz sa odvážim nazvať len "spoznávateľom". Pri potulkách sa snažím fotografovať, a tak zaznamenať krásu, momenty a dej okolo mňa. Fotografovanie je pre mňa obrovský relax a úplne som mu prepadol a je tomu už viac ako 15 rokov. Na svojom blogu sa budem snažiť priniesť vám ľahké príspevky, s väčším množstvom fotografií a menej slovíčkami, ktoré vám rozšíria obzory a urobia deň krajší. Zoznam autorových rubrík:  FotografovanieRecenziaZábavaCestovanieSkúsenostiSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu