reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Sipták

Martin Sipták

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  40x

Som nadšeným fotografom a cestovateľom. Kedysi som sa nazýval turistom, teraz sa odvážim nazvať len "spoznávateľom". Pri potulkách sa snažím fotografovať, a tak zaznamenať krásu, momenty a dej okolo mňa. Fotografovanie je pre mňa obrovský relax a úplne som mu prepadol a je tomu už viac ako 15 rokov. Na svojom blogu sa budem snažiť priniesť vám ľahké príspevky, s väčším množstvom fotografií a menej slovíčkami, ktoré vám rozšíria obzory a urobia deň krajší. Zoznam autorových rubrík:  FotografovanieRecenziaZábavaCestovanieSkúsenostiSúkromnéNezaradené

reklama

Skúsenosti

Recenzia UV filtra NiSi UHD UV for Fujifilm X100V

Martin Sipták

Recenzia UV filtra NiSi UHD UV for Fujifilm X100V

Najlepší UV filter, aký môžete kúpiť na fotoaparáty Fujifilm rady X100. To je NiSi UHD UV for FUJI X100V. O tomto UV filtri v recenzii.

  • 9. apr 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 445x
  • 0
Nitrianska Kalvária - 1 rok, 21 snímok

Martin Sipták

Nitrianska Kalvária - 1 rok, 21 snímok

Jedna scenéria. 365 dní. 21 snímok.To je výsledok môjho ročného fotografovania ( a dalo by sa povedať aj úsilia) nitrianskej Kalvárie.

  • 13. jún 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 579x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu